lunes, 24 de marzo de 2014

EN "ROSSINYOLET"

Bon dia! El passat dissabte, l'Alisha i jo vam quedar per donar una volta per Lloret; però això no és tot, el dia que vam anar a Tossa hem va dir que mai havia vist una botiga on venien animals, i vaig decidir portar-la a una. Vam donar una gran volta pel passeig marítim, i després vam pujar fins a la Dona Marinera. Des d'allà ens vam dirigir a la botiga de la Plaça Magnòlia, on venen ocells, ratolins, peixos i milions de complements per tots els animals. Va quedar molt sorpresa, i allà li vaig dir si la seva mare acceptaria un peixet a casa, em va dir que si, que abans ja tenien un però es va morir. Vam estar mirant tota la botiga, i finalment l'Alisha va escollir un peixet. Em va insistir que jo també m'havia de comprar un o alguna cosa, com jo ja tinc dos peixets, vam decidir comprar unes galetes pel Roki, el meu gos. Seguidament vam anar cap a casa seva, durant el camí vam pensar el nom i li vam anomenar Rossinyolet per recordar-nos sempre del Projecte Rossinyol. Aquí podeu veure, en mala qualitat, el petit Rossinyolet i les vistes des de la Dona Marinera:

No hay comentarios:

Publicar un comentario