lunes, 14 de abril de 2014

LA SELVA DE L'AVENTURA

Bon dia Rossinyols! El dissabte dia 5, gairebé tots els mentors i mentorats de Lloret(en total 15) ens vam dirigir a Arbúcies, on està "La selva de l'aventura". Vam passar un matí espectacular, unes 2 hores pujats als arbres, escalant, penjats als arbres i tirant-nos per tirolines super altes. Ens ho vam passar genial, tot i que amb aquella altitud feia por. Al principi l'Alisha tenia por, fins i tot en un moment a dalt de tot em va dir que es volia baixar, li vaig dir que no havia tornada enrere i no passava res perquè estava tot molt assegurat. Al final del primer tram, li vaig dir que si volia parar que no passava res, que es podia quedar allà, que hi havia un mentor, però em va dir que no!, que volia continuar perquè ja li començava a agradar. Durant el camí vam estar tota l'estona parlant, entre nosaltres dos i amb els mentors i mentorats que anaven davant. Al final em va dir que li havia agradat molt, però que també havia passat molta por. La setmana que ve no podem quedar cap de les dues, així que a la següent, tenim pensat anar a Blanes, ara que fa bon temps.

No hay comentarios:

Publicar un comentario