martes, 20 de mayo de 2014

Cloenda del Rossinyol!

Bon dia Rossinyols! El passat divendres dia 16, els mentorats, mentors i representants de les escoles i del projecte Rossinyol de Lloret de Mar(entre altra gent)vam assistir a la festa de cloenda del projecte Rossinyol. Cada representant va dir unes paraules, i després vam prosseguir a la visió de vídeos que els mentors havíem fet pels mentorats, tot van estar molt contents! Al final, vam menjar i beure uns dolços que havien portat, alhora que parlàvem entre tots. A l'hora d'acomiadar-nos, li vaig fer un regal a l'Alisha, un àlbum de fotografies amb totes les fotografies que ens havíem fet(tenint en compte que no li agrada fer-se fotos) i un estoig amb material per començar amb bon peu l'institut. A més li vaig fer una carta perquè tingues en compte que quan vulgui em pot trucar, i podem estar en contacte, a més també li vaig dir que sempre que pogués la trucaré per saber com va i per si necessita ajuda en alguna cosa. Aquesta experiència a estat molt profitosa, i a més com em va dir l'Alisha, has aconseguit que no tingui tanta vergonya amb la gent que no conec! Però això no és tot, perquè a mi també m'ha ajudat molt. Trobo que el projecte Rossinyol és un gran projecte, i que ajuda molt. Si puc, m'agradaria participar l'any que ve, perquè m'ha ajudat molt per conèixer a altra gent, per ensenyar el que sé a un altra persona, a rebre diferents punts de vista, i a millorar l'expressió en català. Moltes gràcies per tot, aquí us deixo una fotografia en la festa de cloenda amb l'Alisha!

No hay comentarios:

Publicar un comentario